20 June, 2016

GIVEAWAY BUKU {PRE-LOVED} JUN 2016

http://kimchaa.blogspot.my/2016/06/giveaway-buku-pre-loved-jun-2016.html

GIVEAWAY BUKU {PRE-LOVED} JUN 2016
 
Panggilan Terakhir untuk Segmen Giveaway Buku (Pre-loved ) Jun 2016. Hari ini adalah hari terakhir untuk sebelum segmen Giveaway ini ditutup untuk pemilihan pemenang yang akan diumumkan oleh tuan tanah pada bila - bila masa saja.
Segmen ini menawarkan hadiah berupa buku - buku yang terpilih dan terbaik dari tuan blog penganjur untuk para blogger yang berminat dengan buku - buku yang ditawarkan sebagai hadiah dalam segmen yang menarik ini.

Untuk mengetahui senarai buku - buku yang bakal dimenangi oleh perserta give away.Baca Sini. 
 Kalau saya berpeluang terpilih dan memenangi segmen ini saya pilih 
 
BUKU KEMBARA AFGANISTAN 
 
kenapa ? Saya menjangkakan buku ini sedikit tentang pengembaraan atau travel ke Afghanistan dan genre buku seperti ini sekian lama menjadi pilihan bacaan saya.Lagipun saya memang meminati perihal - perihal pengembaraan dan mungkin terdapat pengalaman - pengalaman tentang sivil atau kebudayaan masyarakatnya.
 
Setiap segmen mesti ada syaratkan... Naahh Baca syarat - syarat penyertaan mudah Di Sini
 
Untuk makluman sekali lagi supaya lebih jelas.Segmen Giveaway ini akan berakhir hari ini 
20 Jun 2016 pada pukul 11.59 pm.  
 
 Jangan lepaskan peluang ini.Sama - sama kita menyertai dan memeriahkan segmen ini.
 
SENARAI PESERTA DI SINI.
 
 
AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

No comments:

Post a Comment